logo

Реклама

Реклама



Інтерв'ю для «Wonderland Magazine» '09

"Rave New World"

 Інтерв'ю для «Wonderland Magazine» '09

 

 

 Улюблені всіма палії повернулися, щоб по праву зайняти свій музичний трон. Ліам Хоулетт відразу ж повідав нам: «The Klaxons виглядають по-любому старше, ніж ми».

 

Кейт Флінт тремтить. Холодно опівдні в Західному Лондоні. Кейт з товаришами по команді Ліам Хоулет і Кейт "Максим" Палмер одягнені в теплі пальта і шубу. Флінт, по-дурному, вибрав неоновий рожевий плащ, який ледве дотягує до пояса його джинсів.

"Така ціна моди" - гримасує він, так як йде потепління. З його пірсингом на обличчі, абстрактно поставленої зачіскою і тату у формі стовбура револьвера на вказівному пальці, Флінт все ще становить неординарну постать, незважаючи на те, що його червоні ріжки часів "Firestarter" давно відійшли у минуле. Плащ, в який одягнений Флінт, був куплений пару років тому в Брістолі, з тих пір він ніяк не міг підібрати момент, щоб одягнути його. "Це плащ одного з відомих ірландських дизайнерів",  заявляє Флінт - "George O'Marney".

 

У певному сенсі, це навіть несподівано, що Флінт, Хоулетт і Макс приїхали всі разом у гарному настрої. Для тих, хто пам'ятає 90-і The Prodigy представляли собою самий більший, голосний і захоплюючий колектив зі своїми неймовірними живими виступами. Для покоління пост ейсід-хауса вони були занадто припанковани, обійшовши навіть Sex Pistols, вони стали ніби звуковим бар'єром між рок-і поп-тусовками. Вони змінили UK чарти, ґрунтовно закріпивши свої сингли "Firestarter" і "Breathe" на 1-му місці хіт-парадів і підривали натовпи людей від Гластонбері до Москви, де вони відіграли легендарний концерт на Червоній Площі в 1997 р. У тому ж році побачив світ їх третій альбом "The Fat Of The Land" - суміш року й панку, який був проданий у кількості восьми мільйонів копій по всьому світу і перетворив групу в світовий феномен.

 

Але суворий концертний графік, який слідував після виходу альбому, мав величезний тиск на всі суперечності і розбіжності в групі і наклав величезний відбиток на важкі відносини між учасниками групи. "Ну ...",признається Хоулетт, людина, яка досягла 37-та літнього віку і головний мозок групи," цього було більш ніж достатньо ". У будь-якому випадку, до 2000 року група почала розпадатися всерйоз. Четвертий учасник групи - Лірой Торнхілл покинув групу відразу після того, як пошкодив коліно.Тоді Хоулетт щосили намагався зібрати сили для нового матеріалу. Зверхня критика  синглу "Baby's Got A Temper", що вийшов у 2002 р.,  була невтішною - подейкували, що група рушила не в тому напрямку. "Частково, це була низька оцінка", заявляє Хоулетт, поїдаючи французький суп з цибулею."Я не спілкувався з групою близько року, хоча, ми ніколи не віддалялися один від одного". "Думаю, ніхто з нас і не думав робити цього", - додає Флінт, макнув шматок хліба в суп Хоулетта. "Ми ж знали, що до цього було ще далеко".

 

Здавалося б, що ще могло послужити останнім похоронним дзвоном, окрім як що вийшов в 2004 р. альбом Хоулетта, який він записав сам."Always Outnumbered, Never Outgunned" записувався за участю запрошених вокалістів, включаючи Джульєт Льюіс (та, яка горланить кривавим голосом серед вибухів, які відкривають "Spitfire" - перший трек з альбому) і Ліама Галлахера на "Shoot Down".

Але, незважаючи на купу неприємних моментів, альбом вийшов на половину, отримавши позитивні відгуки, як від критиків, так і від фанів. Але куди ж, врешті-решт, поділися котрі  вибухові рими Макса і Флінта, схожі з гарчанням Сіда Вішеза.З давалося, що настав кінець для хлопців з Ессекса, які свого часу підірвали поп-чарти в 1991 р. з своїм рейв-хітом "Charly". Насправді, друге відродження The Prodigy було не за горами.

 Тур 2005, який супроводжувався найкращою колекцією хітів, зібраних у збірнику "Their Law" під егідою XL, несподівано поєднав їх з новою, більш молодою аудиторією. Хоулетт, Флінт і Макс почали згладжувати свої розбіжності, завдяки готельним номерам, туристичним автобусам  і т.п. , які повернулися, як в старі часи. "Так ми провели кілька ночей" - говорить Хоулетт. "Ми просто визначилися у виборі шляху. З тих пір все налагодилося". Вони підійшли якомога ближче до самоаналізу. Кожного окремо або як групу їх не дуже цікавило минуле, минула ностальгія ( "У людей не залишається нічого крім ностальгії, коли вони не можуть йти далі" - каже Макс). До речі, вони вільно згадують про 90-х, називаючи той час кращим."Коли ти весь в цьому", говорить Хоулетт, "ти нічого толком не пам'ятаєш з того, що було".

 

 Вони дотримуються ідеалу аутсайдера ранніх 90-х, хоча, все ще й плекають той час. Врешті-решт, такими вони були, коли все починалося, в той божевільний період часу. Хоулетт, хіп-хоп фанатик, іноді грав як ді-джей, проводячи купу часу у своїй студії в Брейнтрі, Ессексом. У вихідні грав у нічних клубах типу The Barn, куди як магніт тягнуло молодих рейверів, які не одноразово сказали дякую пігулкам екстазі, які заполонили сусідній Гарвіч. Нарешті, Хоулетта підштовхнув Флінт, божевільний рейв-фанатик, який подякував йому одного разу за демо-плівку.

 Як і Хоулетт, Флінт виріс у Брейнтрі (вони навіть вчилися в одній і тій же середній школі) і жили від вихідних до вихідних. Будучи відомим невдахою в школі, Флінт знайшов себе в клубі The Barn де він і його приятель Лірой практикувалося відточуючи свої рухи і мріяли про кар'єру пі-джеїв. У Ліроя в той час була робота - він підробляв електриком, але Кейт займався лише тим, що ділив таблетки і траву на вечірках. Технічно, Лірою танцював краще Флінта, у нього було більше пластики і фанку.  Але Флінт володів приголомшливою енергією, ніхто не міг з ним зрівнятися. Коли Хоулетт записав для нього демо-касету для вивчення нових па, Флінт подумав про те,щоб взяти участь з Ліроєм при записі в якості танцюристів. Хоулетт погодився, розбавивши все це  МС із міста Пітерборо, якого всі називали як Максим Ріеліті.

 

 У той час, як Флінт здавався божевільним, Макс виділявся своїм спокоєм. Він мав досвід виступів і знав, як треба заводити натовп. Поки ніхто не виявляв свої амбіції за межами сцени, що й об'єднало їх, Charly підірвав сцену в 1992 році, і ніхто не дивився назад. Шквал добірних нарізок старовини на кшталт "Оut Of Space", узятих у Макса Ромео, посипався на людей і музика The Prodigy стала привертати увагу тут і зараз. І так, протримавшись майже два десятиліття на плаву, не відчувають вони себе "старожилами" рейву? "Не зовсім" - говорить Хоулетт."Що характерно, нас завжди оточували люди старші за нас, і це ніколи не турбувало мене. Так було б, якщо б ми були дійсно людьми похилого віку з лисиною на голові".

 

 Сьогодні Флінт не втратив своєї ексцентричної чарівності. Він залишається обличчям групи, жартує, невимушено розмовляє і тисне руку кожному, хто спілкується з ним. (Макс, наприклад, більш потайний; навіть коли диктофон включений, він говорить лише на одну тему, хоча в принципі всі отримують кивок згоди від Хоулетта.) І в той час як Флінт доклав всіх зусиль, щоб виглядати як поп-зірка, безсумнівно, він намагається залишатися більш людяним серед людей. "Хочу тобі показати дещо" - каже Флінт, коли мова заходить про славу. Він дістає свій гаманець, виймає картку Oyster і кидає її у вікно в бік підземки. "Я знаю, куди веде ця гілка метро. Всі ми частина системи. Ми дивимося на це глобально, тому що живемо цим".

 

 Що стосується музики, то це завжди було за Хоулеттом."Ми подаємо музику Ліама" - заявляє Флінт з набитим приправленою куркою ротом (Макс зупинив свій вибір на пирозі). "Ну, як би там не було, що б не сталося, ми тут і зараз". Але особисто Хоулетт завжди заперечував цей факт, навіть, не дивлячись на що вони виглядають аутсайдерами, вони - група. Дійсно, сьогодні Хоулетт називає своїх товаришів "майже братами". Він також вважає що слава часів Firestarter належить як Флінту так і Максу. Флінт, як і раніше, залишається талісманом групи, єдиний хто поглинає енергію всього натовпу і віддає її не тільки як обличчя групи, але і як частина того покоління екстазі з його божевільною панковістю.

 

Все-таки, дотримуючись успіху "The Fat Of The Land", здавалося, що Флінт і Макс порбували забути про The Prodigy і намагалися думати про сольну кар'єру: Макс як репер, Флінт як вокаліст треш-панкової однойменної групи. Зараз обидва забули про свої амбіції - альбом Флінта так і не справив фурору, а діяльність Макса залишила лише невеликий відбиток в історії англійської хіп-хопу. Тоді був сенс йти далі, дотримуючись успіху компіляції "Their Law" і підкріпити все це туром. Хоулетт відчував, що вони повинні вловити цей момент і почати роботу над новим альбомом. Єдиною проблемою Хоулетта було місце для роботи. Побудувавши домашню студію в Ессексом, вартістю близько 70 000 фунтів він зрозумів, що йому важко так працювати."Спочатку я думав, що тут буде народжуватися дуже крута музика" - говорить він. Врешті-решт, він вивіз все обладнання і продав його. "Більше ніколи не обзаведуся студією в будинку. Це зовсім не круто. Я хочу їздити на роботу".

 

Отже, розібравши свою студію Ліам завершив роботу над великою новою студією в Лондоні. Відділившись від XL, Хоулетт рушив у своєму напрямку і відкрив цілодобову студію звукозапису, щоб тепер Флінт або Макс могли в будь-який час розпочати роботу. Але замість цього, студія перетворилася на місце для тусовок. Вони навіть перенесли туди свою звукову систему. "Це було забавно" - посміхається Хоулетт."Потім коли ми перетнулися з людьми, які здавали нам приміщення, перше що вони думали, було щось на кшталт -«Чим ми думали, коли здали приміщення цим придуркам »".

 

 Макс хіхікає: "Єдине що пропало, так це пара дзеркальних куль".

Після чотирьох або п'яти місяців "байдикування" вони накидали пару треків, але кардинально нічого не змінилося, тоді Хоулетт вирішив перебратися в меншу студію нагорі, залишивши свої зависання позаду. "У мене була звичка складати порожні пляшки від шампанського за диван у студії" - говорить Ліам."І врешті-решт  ми вигребли звідти близько 60 пляшок Вдови Кліко." Всі так ржали з цього приводу ".

 

 Коли робота почалася всерйоз, старий адреналін швидко почав рости. Новий альбом "Invaders Must Die" - перший альбом, записаний разом з часів "The Fat Of The Land", став прямим зіткненням енергії рейву і рок-н-ролу. Будь-яка підозра на те, що хлопці пом'якшилися за весь цей час просто випаровується при прослуховуванні сінтових рифів "Warrior's Dance" або виверження перекручених басів в "Omen". Також чітко видно, що The Prodigy звучать та само, як The Prodigy. "Блін, мене так виводить з себе, коли люди говорять про Oasis, чому б їм не придумати щось нове" - говорить Хоулетт, посилаючись на свій незмінний саунд. "Навіщо вони повинні це робити? Вони великі в тому, що роблять і люди люблять це. До тих пір поки вони видають хороший матеріал, їм не потрібно щось змінювати ".

 

 Ви говорите це не тому, що це сім'я Галлахером? "Ні, я не говорю з Ліамом про музику взагалі". У вас різні погляди? "Ні, не зовсім. Просто це нудно, чи не так? Це ж робота. Ми говоримо про всяку маячню, типу про дітей".З його соромливою усмішкою, навіть у віці 37 років Хоулетта оточує хлоп'яча аура. Різносторонній і самовпевнений, в потрібний момент він відразу може закритися від чужої думки, залишаючись при цьому незалежним. Незважаючи на будь-який шлях, яким іде людина,Хоулетт завжди піде іншим шляхом. Його химерні сіруваті черевики в клітку були наполовину пофарбовані в чорний колір, тому що виглядають занадто "в стилі Барберрі".

 

 Як і Хоулетт, The Prodigy залишилися незмінними. Навіть у самий розпал рейву, в середині 90-х, вони не вважали себе крутими хлопцями, щоб знову не потрапити на обкладинку журналу Mixmag, який охрестив їх групою, що "вбила" рейв. Їх відомий хіт 1997 р. "Smack My Bitch Up" навмисно  ображав ліберально налаштованих особистостей.

 

(Флінт, каже, що передній ряд на їхніх концертах вічно набитий "поганими дівчатами", які намагаються викрикувати тексти пісень) Все ж таки їх абразив і убивче ставлення до своїх шанувальників нещодавно виявилося заразним. Подібні настрої пройшлися також серед Justice і Crystal Castles, так само як і поміж нового покоління рейву серед яких The Klaxons і Does It Offend You, Yeah? (Джеймс Рашент навіть став другом Хоулетта і допомагав в продюсуванні альбому "Invaders Must Die").

 

Хоулетт, звичайно, заперечує це щоб подратувати останніх. "Я не в будь-якій групі" - говорить він. "У той час, коли виходить наш альбом, я не дуже доброзичливий хлопець. Вороги всюди. Ми хочемо обійти всіх. Але я думаю, що всі захочуть піти тим же шляхом. Треба йти з гаслом - "Ну ось і ми, всім звалити з дороги!" ".

 

 У 90-х, щоб завоювати репутацію, потрібно було грати і дубасити якомога сильніше. Хоулетт має на увазі, що ці дні ще не зовсім позаду, тому він намагається підняти планку для того, щоб прибрати з виступу все лишнє. Флінт, зі свого боку, вирішив - вистачить, отже вистачить. На завершення розмови він пояснює чому вирішив зав'язати, і в той час як його очі ще світяться спогадами минулого, його голос звучить переконливо. Коли Хоулетт замовляє келих червоного вина, очі Флінта акуратно дивляться в бік Хоулетта і він говорить з подивом: "Це шо, Рібена?"

 

 Насправді мені соромно сказати "Я закинув наркотики", каже Флінт."Але я ставав жадібним від цього, мені було мало і тому я викинув все це якомога далі - дійшовши до краю безумства і реальності, втратив самовладання. Але як би там не було, я не міг відвернутися від альбому. Завжди є межа, є інший варіант. Я не збирався схибити цього разу, і дотримувався цього шляху ".

 

 Підігріваючи інтерес до теми, Флінт говорить, що це було б жахливо закінчити нікчемним товстуном і каже, що сьогодні вважає за краще проводити вечір у тренажерному залі, ніж потягуючи пиво в пабі. Це сприяє кращій його  формі на виступах. "Люди йдуть на концерт не для того, щоб дивитися на мою прекрасну фігуру. Не можна одягнути мене в пристойний костюм, поставити зі мною пару танцюристів і сказати - ось вам Кейт Флінт, ваш улюблений виконавець з Ессеку. Вони йдуть на концерт, щоб подивитися, як довбаний придурок горланить на всю горлянку ". Хоулетт сміється над ним." Ти робив би це навіть якби був неголений? "- каже Хоулетт." Тоді ти виглядав би як цей довбаний товстий лунатік ".

 

http://www.wonderlandmagazine.com/issues/17/ - "Rave New World"

Переклад Kowalski




Швидкий пошук

Ми Vkontakte

The Prodigy Vkontakte

Поділитись з друзями