logo

Реклама

Реклама



The Prodigy пішли на піці

The Prodigy пішли на піці

 

 

Якісного звуку на весь зал не вистачило

 

 Британські рейвери The Prodigy знову виправдали безмежний кредит довіри столичних меломанів. По-справжньому розгойдавши зал і забезпечивши кожного, хто прийшов на концерт божевільним зарядом позитивних емоцій, Максим Реаліті, Кейт Флінт і Ліам Хаулетт так стрімко покинули сцену, що збуджена публіка не знала, куди направити нереалізований потенціал.

 

Атмосфера серед шанувальників британських рейверів почала загострюватися ще задовго до виходу групи на сцену. Такому стану речей сприяли не стільки передчуття божевільного концерту та міцні напої, за якими вистояти в черзі за такої кількості публіки було просто нереально, скільки жахлива тиснява при спробі проникнути до фан-зони відповідно до куплених квитків. Поки російський ді-джей The Proxy розважав тих, кому якимось дивом вдалося вже просочується в зал, багатотисячна юрба намагалася штурмом взяти прохід шириною в півтора метра. І якщо це в підсумку вдавалося зробити без істотних травм, щасливчики, діставшись до місця, були вже готові абсолютно на все.

 

Підвищували градус очікування та повідомлення на моніторах, розміщених по краях сцени, суть яких зводилася до того, що звук під час виступу The Prodigy буде нереально гучним і особливо чутливим варто подбати про себе і дітей. Щоправда, як виявилося, інформація про потужності звуку була дещо перебільшена: якщо в першій фан-зоні і ВІП-секторі чутність всіх частот була цілком легко сприймана, то публіці в другій фан-зоні доводилося задовольнятися переважно басами.

Варто було тільки музикантам з'явитися на сцені з першою композицією World's on Fire, як зал вибухнув.

 

Червоне світло, спалахи численних стробоскопів, інструменти, прикрашені властивою The Prodigy символікою (ноутбуки з написами «Take me to the hospital» - назвою власного лейблу групи, чорні мурахи, череп на бас-бочці зі схрещеними кістками та інше.), І улюбленці тисяч шанувальників рейву - Максим Реаліті та Кейт Флінт вмить перетворили МВЦ в єдиний організм, що рухається. Макс, традиційний ведучий всіх живих виступів групи, не давав меломанам ні секунди на перепочинок. Як тільки хвиля напруги спадала, він своїм зверненням до прихильників моментально доводив їх до потрібної кондиції. Варто було йому тільки крикнути щось на кшталт: «Where are you, my people? I can't hear you! I want to see everybody fucking moving! », Як зал знову починав біситися.

 

Підливав масла у вогонь і Флінт - своїми прогулянками в фан-зону і доступом до тіла він доводив натовп до нестями, а також професійно зарежисоване відео всього того, що відбувалося на сцені, яке в реальному часі відображалося на два екрани по краях сцени. Безумство, що панує в залі, розпалювалось з кожною піснею, вже другу композицію безперечний хіт Breathe співали хором. Загалом The Prodigy, по суті, що представляли свій новий альбом «Invaders Must Die», під час київського виступу перетасували новий матеріал з старими хітами, чим невимовно порадували своїх давніх шанувальників: за Omen слідувала Poison, яка змінилася Warriors Dance,а після неї публіку вже гойдало під Firestarter і так до кінця виступу. Слова «Invaders must die» з однойменної композиції загіпнотизована публіка скандувала наче заклинання. А в програші хіта Smack my Bitch up весь зал присів навпочіпки лише для того, щоб з криками «Smack my bitch up» вистрілити вгору, як розтиснена пружина. Це, напевно, і стала кульмінаційним моментом всього шоу, що пролетів на одному диханні.

 

 

автор: Наталя Панафідіна

EIZVESTIA.COM




Швидкий пошук

Ми Vkontakte

The Prodigy Vkontakte

Поділитись з друзями